Huawei, tigrul asiatic al productiei de smartphone-uri

By on 04/08/2014
Smartphone
Potrivit statisticilor de profil, în prima jumatate a acestui an, Huawei Technologies a livrat cu 62% mai multe smartphone-uri fata de aceeasi perioada a anului 2013, in vreme ce transferurile catre piete din afara Chinei au atins dublarea sau chiar triplarea fata de aceeasi perioada de referinta. In cifre concrete, vorbim despre peste 34 de milioane de unitati smartphone vandute, succes datorat in mare parte de telefoanele emblematice ale brandului, Ascend 2 si P7 Ascend.

Considerat un telefon mare la un pret mic, cel putin pe piata americana, smartphone-ul Huawei Ascend 2 vine cu un display generos si cu o baterie exceptionala, care nu te lasa atunci cand ti-e lumea mai draga.

Huawei Ascend 2

Huawei Ascend 2

Iar daca vorbim despre Ascend Mate 2, atunci utilizatorii sai spun ca acesta merita fiecare banut din cei sub 300 de dolari la care este comercializat pentru piata de peste Ocean.

Ascend Mate 2,

Huawei Ascend Mate 2

Incepand cu designul si terminand cu aplicatiile pe care le poti incerca pe ecranul de 6.1 inch, telefonul-tableta nu va va lasa muti de uimire, insa are un look cat se poate de decent. Carcasa din plastic negru, cu colturile rotunjte il fac usor de manevrat. Mai mult, materialul plastic din care e construita carcasa ii confera acestuia o anumita greutate si senzatie de rezistenta. Iar cel mai apreciat detaliu la acest telefon este display-ul sau. Cu 6.1 inch diagonala si 720 pixeli, telefonul nu te face de rusine in nicio imprejurare. Culori vii, unghiuri de vizualizare extraordinare si o stralucire a ecranului, toate sunt detalii care fac din Ascend Mate 2 un produs de top al celor de la Huawei si care a contribuit din plin la datele financiare extraordinare ale producatorului chinez in prima parte a anului 2014.

Mai mentionam ca, doar in cel de-al doilea trimestru, Huawei a livrat 20,6 milioane de unitati, cu o crestere de 85% fata de aceeasi perioada a anului trecut. O buna parte din aceasta crestere are la baza vanzarile pe pietele emergente din America Latina, Orientul Mijlociu si Africa, piete pe care livrarile de smartphone-uri au atins, de asemenea, dublarea sau, uneori, triplarea exporturilor fata de anul trecut.

Potrivit analistilor pietei IT, si alti producatori din China au raportat vanzari in plina expansiune, insa in cazul Huawei putem vorbi despre o productie consistenta pentru pietele externe. Aceasta in conditiile in care peste 40% din productie este destinata livrarilor in afara Chinei, zone in care companii precum Lenovo, Xiaomi sau ZTE sunt departe de a atinge aceste performante.

Pozitia a treia, dupa Samsung si Apple
Concret, in cel cel de-al doilea trimestru al anului, Huawei a urcat pe pozitia a treia in clasamentul mondial al celor mai mari producatori de dispozitive smartphone, în spatele liderului Samsung Electronics si al ocupantului locului al doilea, Apple. Pe pietele externe, cresterea Huawei este dictata de vânzarea de modele low-end, în timp ce produsele emblematice, cum ar fi P7 Ascend au cei mai multi dintre cumparatorii lor în China continentala. Pe acest front, Huawei are ambitii de a rivaliza cu Apple si Samsung în arena smartphone, astfel încât compania se va axa mult mai mult pe partea de marketing si de crestere a gradului de constientizare de brand. Chiar si asa, analistii spun ca cei de la Huawei fac unele progrese, insa fara a reusi sa fie super-jucatori pe piata mobilelor, precum cei de la Samsung, de pilda.

Deja, smartphone-urile Android devin bunuri de larg consum, care risca sa amortizeze încercarile Huawei a se evidentia de restul competititorilor de pe piata. 

Prev1 of 10Next
Galerie Foto

huawei ascend

Prev1 of 10Next
Galerie Foto

About Mihaela Olariu

Adauga raspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>